תרשים זרימה בעיה אקדמית

שקיפות ותקנון

אגודת הסטודנטים שנקר (ע”ר) הינה עמותה רשומה שמספרה 580009082.
האגודה מתוקצבת בעיקרה מתשלום דמי רווחה וכן מפעילות כלכלית של זכיינים ופעילויות בקמפוס. כחלק מהשקיפות אותה אנו מקדמים באגודה והנגשת המידע בצורה הנוחה ומהירה ביותר, מוצגים בפניכם בעמוד זה סיכומי פרוטוקולים של ישיבות מועצת אגודת הסטודנטים ומסמכים חשובים ורלוונטיים.

כל מה שאתם צריכים לדעת!

מי מקבל הטבות?
הטבות בקורסי העזר ובמרתונים יינתנו למשרתי מילואים, נשים בהיריון, וחונכים המוכרים במרכז הלה!

נגמר המקום בקורס שרציתם?
לחצו כאן והרשמו לרשימת המתנה!
יש לכם שאלות נוספות? כתבו לנו!

רכזת עזר -
ezr@myaguda.co.il
רמ”ד קורסים -
kursim@myaguda.co.il

ממהרים? קפצו ישר להרשמה!

זמני פתיחת הרשמה:
הנדסה כימית שנה ב’-
פתיחת הרשמה 22.3:
שיעורי עזר מכניקת זורמים – 20:00

הנדסת תוכנה שנה א’-
פתיחת הרשמה 22.3:
שיעורי עזר תכנות 2 – 19:00

הנדסה שנה א’-
פתיחת הרשמה 16.3:
שיעורי עזר פיזיקה 2- 20:00
שיעורי עזר חדווא 1,2- 20:10

תעו”נ שנה ב’-
פתיחת הרשמה 16.3:
שיעורי עזר אלגברה לניארית- 20:15
שיעורי עזר מבני נתונים ואלגוריתמים- 20:20
שיעורי עזר הנדסת מכונות- 20:30
שיעורי עזר טכנולוגיות ייצור ותהליכים- 20:35
שיעורי עזר משוואות דיפרנציאליות- 20:40

לבדיקת זכאות להטבות למשרתי מילואים

 שימו לב!
1. באחריותכם לבדוק האם שיעורי העזר חופפים לשיעור הקבוע לכם במערכת.
2. אין לשלם בכרטיסי חיוב מיידיים באתר (אמריקן אקספרס, דיינרס וכדומה). אם ברצונכם לשלם בכרטיס זה עליכם לפנות לתשלום במשרד האגודה.
3. במידה והתאריכים לא מסתדרים לכם, תוכלו לפנות אלינו לאחר שגיבשתם קבוצה, ולהציע מועד אחר שמסתדר לכם ולמורה.
4. מעבר בין קבוצות והחלפות בין סטודנטים יתבצעו בתיאום מול האגודה ובמייל בלבד.
5. שיעורי העזר אינם מהווים תחליף להשתתפות בקורסים האקדמיים.
6. בשל העובדה כי אגודת הסטודנטים היא מלכ”ר- אין באפשרותנו להוציא חשבונית מס. במידה והנכם מעוניינים בקבלה עבור התשלום שבוצע עליכם לשלם במשרדי האגודה.

בהתאם לתקנון ניתן לבטל השתתפות עד 7 ימי עסקים לפני מועד פתיחת הקורס. החזרים לא ינתנו לאחר מועד זה.

להלן מסמכי רישום העמותה:

אישור ניהול תקין שנת 2022

תקנון אגודת הסטודנטים בשנקר 2021

פרוטוקול ישיבת מועצה 17.06.20

27.12.20 פרוטוקול ישיבת מועצה

26.01.2021 פרוטוקול ישיבת מועצה

פרוטוקול ישיבת מועצה 5.5.20

פרוטוקול ישיבת מועצה 18.3.20

פרוטוקול ישיבת מועצה 6.10.19

פרוטוקול ישיבת מועצה 5.5.19

פרוטוקול ישיבת מועצה 6.6.19

פרוטוקול ישיבת מועצה 11.3.19

פרוטוקול ישיבת מועצה 19.12.18

חמשת מקבלי שכר 2017

המלצת ועדת ביקורת 2017

דוח כספי 2017

דוח מילולי 2016

המלצות ועדת ביקורת 2016

דוח כספי 2016

חמשת מקבלי שכר 2016

דוח מילולי 2015

חמשת מקבלי שכר 2015

המלצות ועדת ביקורת 2015

דוח כספי 2015

פרוטוקול ישיבת מועצה 23.12.18

פרוטוקול ישיבת מועצה 3.10.18

פרוטוקול ישיבת מועצה 17.6.18

פרוטוקול ישיבת מועצה 7.1.18

פרוטוקול ישיבה 6.5.17

סיכום ישיבת מועצה 4 25.3.18

המלצות ועדת ביקורת 2018

דוח מילולי וחמשת מקבלי שכר 2018

דוח כספי 2018

תקנון-מאושר-מרשם-העמותות-31.7.19

תקנון בעניין מדיניות פרטיות ותנאי שימוש באתר

תעודת שינוי שם

סיכום ישיבת מועצה ראשונה תשעח

אישור מע״מ על רישום כמלכ״ר

הסכם בעניין תשלומים נלווים לשנהייל תשעח

2020 אישור ניהול תקין

אישור התאגדות

1. לוח זמנים סמסטריאלי - ארגנו לוח זמנים סמסטריאלי של שלושה חודשים קדימה,תחילה, עברו על כל הסילבוסים של הקורסים אליהם אתם רשומים. מועדים להגשת עבודות/מטלות. בהמשך כשיפורסמו מועדי המבחנים, תוכלו להוסיפם. הוסיפו גם את המחויבויות האישיות. הדבר יסייע לכם בראיית התמונה המלאה. בימים אלו, נכון יהיה לארגן לו"ז חודשי מכיוון שההנחיות לגבי הקורונה משתנות מדי יום. 

2. תכנון שבועי - בתוך היומן השבועי הכניסו את כל המטלות הקבועות (עבודה וכו'). הגדירו לעצמכם זמנים גם ללמידה/ולהכנת מטלות, והשתמשו  בכל דבר שיעזור לכם לזכור לעשות את המטלות בזמן. לאחר שעשיתם זאת, בדקו כמה זמן פנוי נותר לכם בכל יום. את הזמן הפנוי הזה, תרצו להקדיש ללימודים. הגדירו זמן למידה של כמה שעות ביום בו תהיו מחויבים לשבת וללמוד בבית או עם חברים. בעת הלמידה, היו שקועים בלמידה והתעלמו לפרק זמן זה מכל מה שמסיח את הדעת מבחינתכם.

3. שגרת יום - שמירה על שגרת יום היא אבן יסוד בכל מה שקשור ללמידה בכלל וללמידה מהבית בפרט, העזרו ביומן – הלמידה בבית מרחיקה אותנו מהר מאוד מסדר יום מאורגן ואנו נוטים לסטות מן המסגרת. ארוחות בשעה קבועה נותנות מסגרת טובה להתחיל איתה. סביב הארוחות תיבנה שאר שגרת היום, שתכלול לימודים ופעילות פנאי לסירוגין. קל להיכנע לדחף ולנשנש, לוותר לעצמכם על למתוח את השרירים, לישון יותר מדי או מעט מדי. אבל הדברים האלה לא חשובים רק לבריאות הפיזית שלכם, אלא גם לבריאות הנפשית, וחשוב לא לתת לזמנים המוזרים בהם אנחנו נמצאים לשבש את השגרה הרגילה שלכם בכדי לשמור על שגרת יום חשוב להחליט מתי יתחיל היום ומתי יסתיים - מסגרת זמן של התחלה וסוף חשובה מאוד בתקופה של שגרה ובניית הרגלים חדשים.

4. למידה משותפת - למידה בשניים נעימה יותר, ומונעת דחיינות. במידה וקשה לכם לפתור מטלות או לא הבנתם את החומר נסו ללמוד עם חבר/ה בעזרת הפלטפורמות השונות (zoom, ווטסאפ, סקייפ ועוד).

5. אווירה לימודית - סגרו את כל המסכים שאינם קשורים ללמידה וסדרו את סביבת הלמידה הנוחה לכם.התלבשו- דמיינו שאתם הולכים למכללה ליום לימודים, הלבוש יבסס שגרה יומית ויכניס אתכם לאווירת למידה.תהיו נוכחים- שאלו שאלות, כתבו לעצמכם הערות, הסבירו דברים לחברים. כדי לשמור על ריכוז במהלך השיעור ולעבד את החומר. סכמו את השיעור בראשי פרקים לפחות

6. היעזרו במרצים ובמתרגלים - הם שם בשבילכם והם ישמחו לעזור. השתמשו בדוא"ל ובכל דרך התקשרות שנקבעה על ידי המרצה. הפנייה שלכם תסייע למרצה לדעת איזה נושא דורש הבהרה, והיכן יש לפרט יותר.

מזכירות אקדמית - המזכירות האקדמית של שנקר היא הגוף המופקד על תכנון המערך הלימודי במכללה והיישום האדמיניסטרטיבי שלו, כמו גם על פיקוח ותיאום אקדמי של הנושאים הקשורים לתהליך ההוראה והלמידה במחלקות השונות. במידה ולא התקבל מענה מספק מהמחלקה בה אתם לומדים, ניתן לפנות למזכירות.

גלית אורי – ראש מזכירות אקדמית
חגית – מדור בחינות – ניתן לפנות בנושא של ערעורים וציונים.
hagit@shenkar.ac.il

מרכז הל"ה – המרכז לקידום הסטודנט במטרה לקדם סטודנטים מאוכלוסיות מיוחדות/בעלי קשיים מיוחדים בהשתלבותם בלימודים האקדמיים ולאפשר להם לממש את הפוטנציאל האישי והלימודי שלהם לצד ההתמודדות עם הקשיים והמגבלות.

דקנאט - דקאנט הסטודנטים - המנוהל על-ידי דיקן הסטודנטים - הוא הגוף המופקד על רווחת הסטודנטים במהלך לימודיהם, מסייע בפתרון בעיות אישיות, כלכליות וחברתיות ומהווה מעין "גשר" בין המוסד לבין הסטודנטים.
veredzafran@gmail.com

מדור שכר לימוד – נושאים כספיים
קורסי אנגלית – רכזת לימודי
אנגלית academic1@shenkar.ac.il
החוג להיסטוריה ופילוסופיה – רכזת
החוג - hp@shenkar.ac.il
לימודי מחלקה – קורסים באחריות
המחלקה בה הסטודנט לומד
לימודי ליבה – (חדו"א, פיזיקה) ראש
מחלקות הנדסה – פרופ' יורם
הלוי yoramh@shenkar.ac.il